سفارش تبلیغ
صبا ویژن

علی داودی
 
لینک دوستان
پیوندهای روزانه

دختر جوان خارجی که قربانی جنایت سیاه راننده ارابه شیطانی شده، یک نشانی عجیب در خودروی مرد تبهکار جاسازی کرده بود. رسیدگی به پرونده جنایت سیاه هولناک از دو ماه قبل همزمان با شکایت یک دختر جوان عرب زبان خارجی در دستور کار تیم قضایی- پلیسی قرار گرفت.

دختر جوان که ساعتی پس از وقوع حادثه هولناک خود را به مأموران گشت پلیس در یکی از خیابان‌‌های شرق تهران رسانده بود، با صدایی لرزان و چهره برافروخته به آنها گفت:

ساعتی قبل از سوی راننده یک خودروی زانتیا به زور ربوده شده و تحت آزار و اذیت قرار گرفتم. وی ادامه داد:

در خیابان پیروزی پیاده‌روی می‌کردم که یک خودروی زانتیا مقابلم توقف کرد. من برای تفریح و وقت‌گذرانی سوار شدم اما دقایقی بعد ناگهان همه درها و پنجره‌ها قفل شد. بعد هم مرد جوان راننده با تهدید چاقو، مرا وادار به سکوت کرد.

وقتی مسیرش را به سوی بیابان‌های خارج شهر تغییر داد، فهمیدم نقشه شومی در سر دارد اما دیگر کاری از دستم برنمی‌آمد. بنابراین وقتی بی‌توجه به التماس‌هایم به هدف پلیدش رسید، مرا در بیابان رها کرد و گریخت.

با این حال به سختی شماره پلاکش را به خاطر سپردم. بدین ترتیب پرونده این ماجرا با دستور قاضی آقایی، دادیار دادسرای جنایی تهران در اختیار کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

در ادامه تحقیقات خودروی مورد نظر در یکی از شهرستان‌ها شناسایی و راننده‌اش نیز بازداشت شد. اما مرد جوان که منکر اطلاع از ماجرا بود، گفت: خودرو را چند روز قبل از یک نمایشگاه‌دار تهرانی خریده‌ است.

پس از انتقال خودرو به تهران دختر جوان بلافاصله ارابه شیطانی را شناسایی کرد و گفت: مطمئنم این همان ماشین است. برای اطمینان از صحت گفته‌هایم می‌توانید زیر صندلی عقب را نگاه کنید. من یک آدامس به آنجا چسبانده بودم به امید اینکه سرنخی برای دستگیری متهم باشد.

بدین ترتیب کارآگاهان پس از بررسی‌ها آدامس دختر جوان را یافتند. در ادامه فروشنده خودرو نیز شامگاه 9 آذر در خانه پدرش دستگیر شد. جمشید – 27 ساله – پس از انتقال به اداره آگاهی منکر اتهاماتش شد و گفت:

این خانم را به هیچ عنوان نمی‌شناسم و مطمئنم برایم پاپوش درست کرده‌اند. از آنجا که پولدار هستم می‌خواهند از من اخاذی کنند. اما به جایی نمی‌رسند! با این وجود قاضی پرونده با توجه به کشف مدارک و مستندات وی را بازداشت کرد.

کارشناسان پزشکی قانونی نیز پس از بررسی‌های لازم مهر تأییدی بر اظهارات شاکی زده و اثبات کردند دختر جوان از سوی مرد شرور مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.بدین ترتیب جمشید به اتهام آدم‌ربایی و آزار و اذیت بازداشت شد.

گردآوری: تهران98

منبع: روزنامه ایران


[ چهارشنبه 90/9/30 ] [ 10:0 صبح ] [ علی داودی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 48
بازدید دیروز: 136
کل بازدیدها: 1618433